گاردهای ملاتره خیل وکیل کوچی ها 9 نفر را درپل خشتی کشته و زخمی ساختند

روز یک شنبه (3/5/1389) ملاتره خیل در ازدحام پل خشتی برای گشت و گذار رفته بود که با یک کراچی وان مواجه شد، کراچی وان مورد غضب و لت وکوپ گاردوی قرارگرفت که چرا سد راه وکیل صاحب شدی، سایر کراچی وان ها به طرف گارد آمدند که ناگهان توسط گارد های دیگر به آنها تیراندازی صورت گرفت که سه نفر کشته و شش نفر زخمی در پی داشته است، به گفتۀ شاهدان عینی ملا تره خیل بطور مخفیانه با رها کردن چپن و لنگی خود فرار کرده است.

اما جای تعجب است که مقامات دولتی و امنیتی سکوت کرده، شاهد ظلم و تعدی  زرمندان بر مظلومین این سرزمین فقر زده هستند.

منبع: روز نامه ماندگار

2 Responses to گاردهای ملاتره خیل وکیل کوچی ها 9 نفر را درپل خشتی کشته و زخمی ساختند

  1. elias می‌گه:

    من یکی از طرفدارهای ملاتره خیل بودم ولی حالا نیستم او مانند یک {…} وحشی بالای مردم غریب حمله کرد
    اینها کسانی هستند که به گفته ما مردم {…} های تعلیم شده یهود و امریکا هستند
    من از خداوند متعال خواستار هستم که این مردم را که ضد اسلام هستند را از بین ببرند
    ملاتره خیل کوچی همان طور که از نامش پیداست دزد خیانت کار اولاد نااهل است
    اینها کسانی هستند که میخواهند که هیچ وقت در افغانستان صلح و ثبات نباشد

    • س.م.ح.بلخابی می‌گه:

      محترم این حرف های دل شماو درد شماست،با شما احساس همدردی می کنم، ولی باید توجه داشته باشید اگر کسی حرمت انسانی را حفظ نمی کند،شماحداقل که درد راحساس می کنید، به حرمت انسان ارج بگذارید. من ناگذیر دوکلمه ازنوشته شماراحذف کنم و باقوس مشخص گردیده است. تشکر از توجه و همدردی شما